Followers

I REALLY APPRECIATE YOUR COMMENTS

note I: special for my sayang only.. sayang please... don't laugh. note II: readers, please don't read it okay? later yalls can die/puke after read this entry -.-' like seriously, i'm so the jiwangness the karatness hookay! hahaha PEREY!! -A wish and express my feelings to my sayang..

Sunday, March 27, 2011

The Reasons why I ♥ You (AynLee)

♥ Kerana Sayang terlalu comel buat Bie :D

♥ Kerana Sayang  buat Bie merasa penting.                                        

♥ Kerana Sayang buat Bie merasa dicintai.

♥ Kerana dengan Sayang, semuanya sempurna.

♥ Kerana Sayang percaya Bie.

♥ Kerana tidak ada alasan untuk tidak.

♥ Kerana Sayang selalu buat Bie tersenyum.

♥ Kerana Sayang selalu ada untuk Bie.

♥ Kerana tak ada orang yang mampu gantikan tempat sayang di hati Bie..:D Toink.!Toink~~

And, of-couse, Your intelligence, 'cause You were smart enough to fall in ♥ with me ;-)


I  YOU SO MUCH! :


p/sI  you! I just  You!

3 comments: